Картина відсилає до класичного образу святого Юрія Змієборця але трансформує його до сучасного переосмислення. Центральна ідея роботи — марність боротьби з власними «монстрами» чи «скелетами у шафі». Саме тому герой більше нагадує регбіста, ніж традиційного святого Георгія, а спис — радше алюзія на Дон Кіхота та його боротьбу з вітряками, що підкреслює абсурдність дії.
Назва «Дагоноборець» — відсилає до міфології Лавкрафта, зокрема до образу Дагона та інших істот зі світу Ктулху. У дусі творів Лавкрафта, історія не має щасливого фіналу, що ще раз акцентує головну ідею роботи.
Це не стільки історія про перемогу, скільки про зустріч з темною стороною себе. Картина спонукає не заперечувати страхи, а приймати їх, не знищувати внутрішнього «монстра», а зрозуміти його природу.
Розміри оформленої в раму роботи: 123х153 см.