Робота з серії «Музика Апокаліпсису».
Тираж 1/1.
Фарба для друку, папір 150 г/м².
Головна ідея твору базується на образі Першого Вершника Апокаліпсису — Завойовника (Чума, Хвороба), представленого як музиканта з дзвоном та стрілою. Дзвін як ключовий елемент атрибутики має історичне значення: його використовували під час святкових подій або, навпаки, лих, щоб сповістити або застерегти населення.
Робота черпає натхнення зі звуків сирен і повітряної тривоги, які стали символом перших днів повномасштабної війни росії проти України. Саме ці звуки стали відправною точкою для створення твору.
Ідея полягає у переосмисленні катаклізмів: вони виступають не лише виконавцями руйнувань, а й своєрідними музами, що надихають на хаос. Перший Вершник постає як член музичної трупи, символізуючи потужний вплив, який має лихо на людство, його мистецтво та дії.
Портрет Завойовника був зображений у формі трикутника, щоб посилити його ідейний образ, напрямок, швидкість стріли, якою він вражає нації.